Ogłoszenie


#1 2014-02-02 15:55:27

Valthume

Administrator

Zarejestrowany: 2014-02-01
Posty: 31
Punktów :   

Formularz zapisu

Kod:

[b]Godność:[/b] 
[b]Wiek:[/b] 
[b]Płeć:[/b] 
[b]Cechy Charakteru:[/b] 
[b]Ścieżka:[/b] 
[b]Wygląd:[/b] (zdjęcie)
[b]Historia:[/b] 
[b]Statystyki:[/b]
S:Siła - 
Z:Zręczność - 
Sz:Szybkość - 
W:Wytrzymałość -
[b]Moce:[/b]

I. Godność
a) Nie może być pisana PoKeMoNeM, CAPSEM, ani literami  innych języków.
b) Może zawierać tylko litery.
c) Nie może być wulgarna, ani obrażająca.
d) Litery nie mogą być arabskie/azjatyckie etc.
e) Nie mogą zawierać znaków interpunkcyjnych.
f) A co najważniejsze, imię postaci to Twój nick.

II. Wiek
a) Wiek naliczamy w latach ludzkich, czyli nie bawimy się w żadne mnożenie, dzielenie etc.
b) Postać przybiera maksymalny wzrost i siłę, gdy osiągnie 20 lat.
b) Maksymalny wiek postaci to ponad 100 lat, o przymusowej śmierci postaci  tego powodu poinformuje Cię MF.
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.

III. Cechy charakteru
Z racji, iż duża ilość osób nie wie czym są cechy charakteru:
Cechy charakteru to osobowość np: Przyjazny, towarzyski, egoistyczny, zgryźliwy.
Cechami charakteru nie są np: Zwinny, szybki, skoczny, silny. - Za to odpowiadają statystyki.

V. Ścieżka
Władców wybiera Mistrz fabuły, natomiast zastępców władcy. Każda z rang ma 5 stopni, po czym na 6 stajesz się specjalistą w danej dziedzinie, który posiada specjalną nazwę. (zależną od wyznawanej ścieżki)
Więcej w tym temacie.

VI. Wygląd
Każdy zapis musi mieć zdjęcie postaci, które musi również ukazać się na avatarze. Wygląd kotowatego może być naturalny (zdjęcie, obrazek), bądź magiczny (obrazek), zależnie od Twoich upodobań. Zapisy, które zamiast zdjęcia będą miały opis wyglądu nie zostaną przyjęte.

VII. Historia
Historia jest obowiązkowym punktem zapisu. Jest ona głównie po to, aby sprawdzić Twoją biegłość j. polskiego, oraz umiejętności pisarskie. Jeżeli opowiadanie będzie: Nikt nie czyta, nie chce o tym mówić, itd, postać nie zostanie przyjęta.

VIII. Statystyki
Przywódcy, oraz ich zastępcy mają 20 do rozdania. Wszystkie inne ścieżki 10. Punkty rozmieszczasz dowolnie, według własnego uznania. Są tzw. bonusowe statystyki, bowiem każda grupa dodaje +1 do danej, tak samo jak wybrana ścieżka.
Więcej na ten temat tutaj.

IX. Moce
Przywódcy, oraz ich zastępcy mają do wyboru 5 czarów. Wszystkie inne ścieżki po 2. Kociak i podrostek nie posiadają ich, zaś nastolatek dopiero poznaje owe tajniki. Jeżeli zaliczasz się do grupy nastolatków napisz do przywódcy grupy z informacją, jakie moce chcesz kształcić, on ma obowiązek Cię tego nauczyć. Mędrcy, oraz osobniki, które awansowały na poziom 6 danej ścieżki mogą dodać jeden dowolny czar.
Więcej o mocach w tym temacie.

Statystyki winny zostać uzupełnione w dodatkowych polach, zaś moce wypisane w sygnaturze. Jeżeli nie spełnisz tych wymagań nie będziesz mógł pisać na forum. Przyjmującym do grupy jest przywódca, jeżeli Twoja postać będzie niepokonaną potęgą, bądź jej moce niezwykle wyróżnią się siłą zostaniesz nieprzyjęty.

Offline

 
Legenda:
Administrator Moderator Srebrny szpon Klątwa nostalgii Krwista pełnia Samotnicy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.anime-gift.pun.pl www.polskie-zycie.pun.pl www.fjakfrajer.pun.pl www.wwegame.pun.pl www.atk.pun.pl