Ogłoszenie


#1 2014-02-02 14:23:29

Valthume

Administrator

Zarejestrowany: 2014-02-01
Posty: 31
Punktów :   

Statystyki

I. Siła
Siła odpowiada za zadawane obrażenia, lekkość dźwiganych rzeczy, czy możliwość podnoszenia coraz cięższych przedmiotów.
Postać silniejsza zadaje większe obrażenia. Są one głębsze i poważniejsze. Charakterowi silniejszemu o minimum 3pkt. Nie wyrwiemy się tak łatwo z uścisku. Wymaga to dużej wytrzymałości i zręczności.
Dźwigane rzeczy będą wydawały się dla nas lżejsze, co jest równoznaczne z tym, iż nasza postać będzie mogła podnosić coraz większe obiekty i istoty. Tylko pamiętajcie, iż nie jest to forum wrestlingowe, więc wszelakie rzuty innymi postaciami, czy zakładanie na nich „dźwigni” jest niedozwolone.

II. Zręczność
Zręczność odpowiada za zwinność podczas poruszania się w terenie, czy walki. Postać zwinniejsza znacznie częściej uniknie ataków przeciwnika. Osoba z większą ilością punktów zręczności będzie zgrabnie poruszała się na lądzie i w wodzie, ominie większość przeszkód, oraz poradzi sobie w pokonywaniu trudno dostępnych miejsc.

III. Szybkość
Szybkość - jak sama nazwa wskazuje - odpowiada za prędkość np. biegu naszej postaci. Im wyższy jej poziom, tym możemy poruszać się szybciej. Jest to ważny czynnik, jeżeli chodzi o polowania, pogoń za wrogiem, ucieczkę, czy zwiad terenu. Im szybsza postać, tym jej ataki stają się bardziej precyzyjne, oraz trafniejsze. Niektórych zwierząt nie złapiemy tak szybko, niektórych przeciwników również, dlatego też szybkość jest kluczową statystyką.

IV. Wytrzymałość
Wytrzymałość odpowiada za obronę podczas walk, oraz długość czasu przez jaką nasza postać jest nadal pełna energii. Im wyższy poziom wytrzymałości, tym osoba dłużej pozostanie na polu walki, gdyż będzie potrafiła wytrzymać ataki przeciwnika, oraz ból odczuwany będzie nieco zmniejszony. Dodatkowo postać wytrzymała nie będzie musiała często spać, gdyż energia wystarczy jej na dłużej. Czas przez który wykonuje dane czynności jak pływanie, latanie, czy bieganie będą mogły trwać nieprzerwanie na odpoczynek dłużej.

V. Statystyki bonusowe grupy
Każda z grup dodaje inną statystykę bonusową.
Srebrny szpon: +1 zręczność
Klątwa nostalgii: +1 wytrzymałość
Krwista pełnia: +1 siła

VI. Statystyki bonusowe ścieżki
a) Podstawowe, czyli ścieżki I-V
Wojownik: +1 siła
Szpieg: +1 zręczność
Zwiadowca: +1 szybkość
Łowca: +1 szybkość
Uzdrowiciel: +1 wytrzymałość

b) Wyróżniające, czyli ścieżka na poziomie 6.
Wojownik: +2 siła
Szpieg: +2 zręczność
Zwiadowca: +2 szybkość
Łowca: +2 szybkość
Uzdrowiciel: +2 wytrzymałość

Przywódcy mogą od razu dodać +2 z wyróżniających, oraz +1 za samo wysokie stanowisko.

Offline

 
Legenda:
Administrator Moderator Srebrny szpon Klątwa nostalgii Krwista pełnia Samotnicy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hh-liga.pun.pl www.tir.pun.pl www.soyogi.pun.pl www.gim2zuromin.pun.pl www.nasza-ekipa.pun.pl