Ogłoszenie


#16 2014-02-06 22:15:21

Yvette

Zastępczyni nostalgii

Zarejestrowany: 2014-02-01
Posty: 18
Punktów :   
Wiek: 27
Płeć: Samica
Ciąża: c':
Rodzina: Nope
Partner: Nope!
Ruja: 14-21
S: Siła: 8
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 4
W: Wytrzymałość: 8

Re: Płyty tektoniczne

Była lekko zażenowana tym wszystkim.
- Niech patrzy, niech podziwia, póki któregoś dnia nie zatopię szponów w jego nędznych oczach. - Czekała na dalsze zachowanie natrętnego samca. Nawet im się nie przedstawił, próbował się tylko podlizywać. Miała ochotę zaatakować, kogokolwiek, jakkolwiek, ale do tego musiałaby się podnieść, a nie miała na to chęci. No i nie chciała na dzień dobry rozpoczynać wojny między dwoma stadami.


~Moce~

-Magia Krwi
Pozwala na kontrolowanie krwi przeciwnika, a tym samym na manipulacji daną osobą. Podczas efektu przeciwnik nie ma władzy nad mocami i własnym ciałem, staję się czymś w stylu marionetki. Moc działa na 5 postów (napisanych przeze mnie, nie przez inne osoby).

-Władza nad czasem
Dzięki tej moce Yvette może dowolnie spowalniać, przyspieszać czas na okres 1 posta. (Napisanego przeze mnie, nie inne osoby).

-Tarcza umysłowa
Nie działają na nią ataki mentalne, czytanie w myślach, narzucanie woli poprzez umysł etc.

-Lament Potępionych
Yvette może przywołać niematerialne widma zmarłych, które zaczynają głośno rozpaczać, wyć, wywołując dezorientację, czasami niewyobrażalny ból u przeciwnika na okres 3 postów (napisanych przeze mnie, nie inne osoby).

-Żywioł wody (i nie tylko)
Yve może władać nad żywiołem wody, lodu, śniegu, pary, czyli np. formowanie kul wody, sopli lodu, przywoływaniu śnieżycy (lecz ta opcja działa tylko na mroźnych terenach, lub podczas zimy), przywoływanie mgły.

Offline

 

#17 2014-02-06 22:26:06

Raynar

Przywódca szponu

Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 12
Punktów :   
Wiek: 27 lat
Płeć: Samiec
Ciąża: Cały rok.
Rodzina: Daleekoo stąd
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 6
W: Wytrzymałość: 7

Re: Płyty tektoniczne

- ''Zalotniku''? - Uśmiech wyszczerzył mu się jeszcze mocniej, zaczął lekko machać ogonem na prawe i lewo. - Nie wyciągajmy jednak zbyt pochopnym wniosków. Cóż, życzę więc udanego odpoczynku. - skłonił się lekko, nie tracąc uśmiechu z ust. Według niego było to trochę dziwne miejsce na leżakowanie, smoki są jednymi z najbardziej okrutnych bestii w krainie, nie była to już jednakże jego sprawa. Zwrócił się tym razem do białej tygrysicy, która milczała przez większość czasu. - A jak Tobie na imię?


Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Offline

 

#18 2014-02-06 22:30:52

Aketsu

Łowca I

Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 7
Punktów :   
Wiek: 18 - Nastolatek
Płeć: Samica
Ciąża: nie
Rodzina: -
Partner: -
Ruja: 4-11
S: Siła: 3
Z: Zręczność: 3
Sz: Szybkość: 4
W: Wytrzymałość: 2

Re: Płyty tektoniczne

Samica nieco zaskoczona tym, że kotowaty się do niej odezwał uniosła głowę. Na jej pysku wykwitł delikatny uśmiech
- Zwą mnie Aketsu, przywódco - rzuciła cicho, z szacunkiem. Trzeba znać swoje miejsce w stadzie. Powoli wyciągnęła się i usiadła, spoglądając w niebo. Dopiero teraz usłyszała odległe ryki potężnych gadów. Zadrżała. Spojrzała przelotnie na lodową samicę. Była zirytowana, a tygrysica była najmłodsza i najsłabsza. Nie okazała jednak lęku.

Offline

 

#19 2014-02-06 22:42:37

Raynar

Przywódca szponu

Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 12
Punktów :   
Wiek: 27 lat
Płeć: Samiec
Ciąża: Cały rok.
Rodzina: Daleekoo stąd
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 6
W: Wytrzymałość: 7

Re: Płyty tektoniczne

- Aketsu.. - Chciał by przez chwilę to imię podźwięczało mu w głowie, jak każde nowo poznane imię. Pomaga mu to w swego rodzaju analizie. - czyżbyś pochodziła z jakichś północno-wchodnich terenów? - Ponownie w oddali zabrzmiał smoczy ryk - Masz dzielne serce, moja droga. To zaszczyt mieć kogoś takiego u swego boku. - Jego wzrok skierował się gdzieś w dal, przed niego. Siedział tak dumnie przez jakiś moment. - Póki co formalności możemy odłożyć na później, a to oznacza, że także i mnie wypadałoby się przedstawić. Zwą mnie Raynarem, Białym Wędrowcem. - Choć posiadał status przywódcy, nie interesowały go za bardzo to czy wypada mu się skłonić czy nie, wolał, żeby osobnicy z jego najbliższego otoczenia czuli się w miarę swobodnie, aczkolwiek znajomość zasad jednak u niego punktowała. Skłonił się lekko Tygrysicy.


Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Offline

 

#20 2014-02-06 22:51:19

Aketsu

Łowca I

Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 7
Punktów :   
Wiek: 18 - Nastolatek
Płeć: Samica
Ciąża: nie
Rodzina: -
Partner: -
Ruja: 4-11
S: Siła: 3
Z: Zręczność: 3
Sz: Szybkość: 4
W: Wytrzymałość: 2

Re: Płyty tektoniczne

- Pochodzę z północnych gór - odparła, nadal patrząc w górę. Mimo iż nie podobały jej się ryki, to postanowiła nic sobie z nich nie robić. W końcu smoki nie zainteresują się kotowatymi. Dzielne serce... czy rzeczywiście? Nie miała porównania. Od dawna nie widziała innych kotowatych, nie znała ich zwyczajów. Uśmiechnęła się jednak
- Dziękuję za te niezasłużone słowa - powiedziała po chwili, kierując swój wzrok na samca.
- A więc miło mi cię poznać, Raynarze - odparła, również się kłaniając. Nie spodziewała się takiego zachowania u przywódcy...

Offline

 

#21 2014-02-06 23:15:43

Raynar

Przywódca szponu

Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 12
Punktów :   
Wiek: 27 lat
Płeć: Samiec
Ciąża: Cały rok.
Rodzina: Daleekoo stąd
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 6
W: Wytrzymałość: 7

Re: Płyty tektoniczne

Kot pokiwał jedynie głową w odpowiedzi. Jego uwaga ponownie skupiła się na dwóch kocicach z Klątwy Nostalgii, które właściwie zaczęły stawać się coraz większym zmartwieniem. Nie trudno było wyczytać z twarzy, że ich nastawienie zmienia się na co raz bardziej wrogie. Nie był właściwie pewien, czego może się spodziewać - nie były to koty Krwistej Pełni, ale jednak.. niebezpieczeństwo pozostawało. Nie chciał też wszczynać wojny między stadami.. A po za tym, miał jakieś złe przeczucia; wyjątkowo nieprzyjemne. Nie wiedział, czego one konkretnie dotyczyły, wiedział jednak, że coś wisiało nieprzyjemnego w powietrzu. Nie miał specjalnie ochoty na wywoływanie sprzeczki z innym stadem, ale w jego interesie była też ochrona swoich.
- Mam trochę złe przeczucia.. coś się może w każdej chwili zdarzyć nieprzyjemnego. Bądź w gotowości na wszelki wypadek, Aketsu. - Zwrócił się ponownie do Klątwy Nostalgii. - W każdym bądź razie, miło mi was poznać. Wypadałoby się chociaż mnie przedstawić. Jestem Raynar. Miło mi.


Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Offline

 

#22 2014-02-07 17:43:35

Yvette

Zastępczyni nostalgii

Zarejestrowany: 2014-02-0