Moce:
- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.