Ogłoszenie


#1 2014-02-05 18:46:43

Aketsu

Łowca I

Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 7
Punktów :   
Wiek: 18 - Nastolatek
Płeć: Samica
Ciąża: nie
Rodzina: -
Partner: -
Ruja: 4-11
S: Siła: 3
Z: Zręczność: 3
Sz: Szybkość: 4
W: Wytrzymałość: 2

Aketsu

Godność: Aketsu
Wiek: 18
Płeć: Samica
Cechy Charakteru: Samica jest bardzo pogodna i sympatyczna. Uwielbia mieć towarzystwo. W walce poważna i roztropna, nie atakuje na chybił-trafił, wybiera najważniejszego przeciwnika. Zna swoje możliwości. W polowaniu uważnie wybiera swoją ofiarę.
Ścieżka: Łowczyni
Wygląd: http://img191.imageshack.us/img191/5986/67138989.jpg
Historia: Tygrysica urodziła się w chłodnych górach. Jej całe stado była zwykłej maści, jedynie u niej objawił się gen, który odpowiada za białe ubarwienie. Gdy osiągnęła wiek lat siedmiu, została wygnana ze stada za naruszenie zasad stada. Samotnie wędrowała więc przez góry i doliny. Nauczyła się polować sama, bez pomocy swojej matki. W końcu dotarła do miejsca, gdzie miała nadzieję założyć własne stado. Poznała tygrysa imieniem Xander. Był w podobnym wieku jak Aketsu. Oboje mieli wtedy po 12 lat. Mimo młodości poczuli, że to coś wyjątkowego. Że mają przed sobą wspólną przyszłość. Niestety wszystko popsuły dwunogi. Trafili na ich legowisko podczas polowania. Xander osłaniał Aketsu własnym ciałem, ale ludzie posiadali strzelby. Oboje dostali. Niestety. Xander mimo prób nie przeżył ataku. Aketsu udało się uciec, mimo palącego bólu w boku. Potem dostała się na tereny Srebrnego Szponu. Postanowiła dołączyć do stada jako łowczyni. Tylko w tym była dobra. Nie przewidziała tylko jednego: że wspomnienia będą ją dręczyć...
Statystyki:
S:Siła: 3
Z:Zręczność: 3
Sz: Szybkość: 4
W:Wytrzymałość: 2
Moce:: Na razie brak

Offline

 

#2 2014-02-05 20:15:56

Raynar

Przywódca szponu

Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 12
Punktów :   
Wiek: 27 lat
Płeć: Samiec
Ciąża: Cały rok.
Rodzina: Daleekoo stąd
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 6
W: Wytrzymałość: 7

Re: Aketsu

Akcept.


Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Offline

 
Legenda:
Administrator Moderator Srebrny szpon Klątwa nostalgii Krwista pełnia Samotnicy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oazaczermna2007.pun.pl www.dragon-world.pun.pl www.tibiatower.pun.pl www.shinsengumi.pun.pl www.shounenforum.pun.pl