Przywódca: Raynar
Przywódczyni:
Z. Przywódcy:
Z. Przywódczyni:
Ścieżka wojownika:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Obrońca:
Ścieżka zwiadowcy:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Fanatyk:
Ścieżka szpiega:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Zjawa:
Ścieżka łowcy:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Kolekcjoner:
Ścieżka uzdrowiciela:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Kleryk:
Kocięta:
Podrostki:
(Nastolatkowie muszą wybrać wyznawaną ścieżkę): Aketsu
Zwykły kot:
~Moce~
-Magia Krwi
Pozwala na kontrolowanie krwi przeciwnika, a tym samym na manipulacji daną osobą. Podczas efektu przeciwnik nie ma władzy nad mocami i własnym ciałem, staję się czymś w stylu marionetki. Moc działa na 5 postów (napisanych przeze mnie, nie przez inne osoby).
-Władza nad czasem
Dzięki tej moce Yvette może dowolnie spowalniać, przyspieszać czas na okres 1 posta. (Napisanego przeze mnie, nie inne osoby).
-Tarcza umysłowa
Nie działają na nią ataki mentalne, czytanie w myślach, narzucanie woli poprzez umysł etc.
-Lament Potępionych
Yvette może przywołać niematerialne widma zmarłych, które zaczynają głośno rozpaczać, wyć, wywołując dezorientację, czasami niewyobrażalny ból u przeciwnika na okres 3 postów (napisanych przeze mnie, nie inne osoby).
-Żywioł wody (i nie tylko)
Yve może władać nad żywiołem wody, lodu, śniegu, pary, czyli np. formowanie kul wody, sopli lodu, przywoływaniu śnieżycy (lecz ta opcja działa tylko na mroźnych terenach, lub podczas zimy), przywoływanie mgły.
Offline