Ogłoszenie


#1 2014-02-03 15:28:57

Raynar

Przywódca szponu

Zarejestrowany: 2014-02-02
Posty: 12
Punktów :   
Wiek: 27 lat
Płeć: Samiec
Ciąża: Cały rok.
Rodzina: Daleekoo stąd
S: Siła: 7
Z: Zręczność: 5
Sz: Szybkość: 6
W: Wytrzymałość: 7

Raynar

Godność: Raynar

Wiek: 27 lat

Płeć: Samiec

Cechy Charakteru: Choć jego futro białe i chłodne, a ciało w niektórych miejscach pokryte drobnymi kryształkami lodu, tak jego serce jest nadzwyczaj ciepłe, przepełnione radością z życia. Raynar stara się pozostać otwartym na.. właściwie wszystko z zewnątrz. W miarę możliwości, stara się udzielać pomocy osobnikom ze swojego najbliższego otoczenia, lub rzucić młodym dobrą radą. Zazwyczaj spokojny, cierpliwy i opanowany. Wszystko to ulega drastycznej zmianie, w przypadku nadchodzącego zagrożenia dla życia, najczęściej bliskich, potrafiąc stać się, w nieokiełznanym szale, najokrutniejszą bestią w krainie. Takie sytuacje, dzięki dobrym zaplanowaniom posunięć, zdarzają się niezwykle rzadko.

Ścieżka: Władca, będący wojownikiem.

Wygląd: Mniej więcej tak: http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/f/2 … adhoom.jpg

Historia: Faktem faktem, że w normalnych warunkach, Raynar należy do jednych z najłagodniejszych kotów w krainie, jednakże nawet jego życiorys jest spowija mrok. Na odległych terenach północnych, gdzie wieczne śniegi i lody były rzeczą naturalną, istniało pewne, górujące nad innymi pod każdym względem, kocie stado. Jego przywódcy narodził się syn, który już od najmłodszych lat wykazywał wyjątkowe talenty magiczne i bojowe. Otaczano go zewsząd dumą i chwałą, widziano go jako diament, którego blask poprowadzi w przyszłości lud. Miał swoją grupę przyjaciół i towarzyszy, z którymi ruszał na polowania, czy ćwiczył umiejętności bojowe, a najbliższym był mu biały tygrys, o imieniu Rion. Ich wiek był mniej więcej ten sam. Jako nastolatkowie często lubili zabawiać się na imprezach, podrywając na najróżniejsze sposoby samice stada.. zazwyczaj jako książę, z powodzeniem.
Wszystko jednak co dobre kiedyś się kończy. Owe stado wplątało się w wojny o dominację z innymi. Przyszło im się zetrzeć z kotami, których futro było pokryte czernią nocy i krwią poległych wrogów. Książę, wraz ze swoimi towarzyszami, jako młodzi dorośli, zostali zmuszeni do udziału w walkach. Podczas nich poległa duża część śnieżnego stada, w tym i Rion. Słuchając ostatnich słów białego tygrysa, przekazując treść głównie o potrzebie szerzenia pokoju, nie walki, Raynar po raz pierwszy wpadł w swój nieokiełznany szał. Za pomocą nadzwyczajnej magi, szybkości i siły, własnymi pazurami i kłami wymordował dużą część najeźdźców, miażdżąc ich w okrutny sposób. Zdarzyło się, że pod jego łapy nawinęli się także sojusznicy, a w końcu najbliżsi towarzysze. Gdy szał minął, a kot się ocknął, zawiódł się w dużej mierze sam na sobie. To co zrobił, było sprzeczne z ideałami jego i poległych, zwłaszcza Riona, dodatkowo zranił śmiertelnie swoich kompanów.
Raynar nie mógł znieść nawet myśli o swoim czynie, nie potrafił spojrzeć w oczy rodzicom i przyjaciołom. Choć proszono go, by został, udał się na wygnanie. Zanim opuścił tereny swojego stada, podszedł do miejsca spoczynku Riona. Tam poprzysiągł szerzenie idei poległego o pokoju.

Statystyki:
S:Siła - 7
Z:Zręczność - 5
Sz:Szybkość - 6
W:Wytrzymałość - 7

Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Lód i śnieg w przypadku większości czarów, jest jedynie "przykrywką" dla wyglądu, liczy się działanie, czyli nie należy go utożsamiać z jakimkolwiek żywiołem.

Ostatnio edytowany przez Raynar (2014-02-04 15:32:10)


Moce:

- Bariera Metamagiczna - Czasowe nałożenie na obszar, lub konkretną osobę bariery, blokującą wszystkie zaklęcia.
- Błysk - Raynar teleportuje się na wybrany obszar, a szybkość wykonania zaklęcia jest wprost proporcjonalna do odległości punktu, do którego przeniesienie następuje. W przypadku kilku metrów, to kwestia milisekund, lecz jeżeli są to większe odległości, takie jak teleportacja do innej krainy, czarowanie trwać może nawet godziny. Zaklęcie jest niemal idealnie ciche i wywołuje maksymalnie lekki bzyk.
- Lodowe więzienie - Zaklęcie, które więzi ofiarę w bryle lodu, która przez dodania niewielkiej ilości energii metamagicznej, jest nie do roztopienia przez większość zaklęć, czy dodatnią temperaturę. Trwa maksymalnie 5 postów (napisanych przeze mnie).
- Odnowienie - Czar, wyglądający jak całościowa lub częściowa hibernacja ciała w lodzie, mający na celu uleczenie siebie lub towarzyszy. Eliminuje większość zatruć i wszelkiego rodzaju ran. Czas leczenia zależny jest od wielkości ran. Może powodować rozmaite, krótkotrwałe, niewielkie zaburzenia psychiczne, zazwyczaj podobne do otępienia po tzw. ''ujaraniu się''.
- Powiew Arktyki - Raynar przywołuje dość silną, śnieżną zamieć, która ukrywa jego i jego stado, utrudniając wrogowi w wyczuwaniu zapachu oraz widoczności, dodatkowo dostarczając informacji Raynarowi o lokalizacji intruza.

Offline

 
Legenda:
Administrator Moderator Srebrny szpon Klątwa nostalgii Krwista pełnia Samotnicy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shounenforum.pun.pl www.shinsengumi.pun.pl www.tibiatower.pun.pl www.dragon-world.pun.pl www.oazaczermna2007.pun.pl